چطوری میشه

10 ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی برای وردپرس

10 ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی برای وردپرس

آیا شما مسئول تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برند خود هستید؟

اگر چنین هستید، باید آزمایش های زیادی انجام دهید تا بهترین استراتژی های ممکن را برای خود بیابید. کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی. در واقع، نظارت بر رفتار مخاطبان برای مشاهده و عمل کردن بر اساس آن، تنها مهم‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید تا رسانه‌های اجتماعی واقعاً برای شما کار کنند.

وقتی نوبت به دستیابی به حداکثر می رسد تعامل کاربر که به فروش بیشتر کمک می کند، برای تصمیم گیری آگاهانه باید داده های مناسبی را در اختیار داشته باشید.

به عنوان مثال، کدام شبکه اجتماعی سزاوار زمان و سرمایه گذاری شماست؟ محتوای برتر شما در آنجا چیست؟ تأثیر کلی ظاهر اجتماعی برند شما بر تجارت شما چیست؟

اینها فقط چند معیار ضروری برای تصمیم گیری است، اگر ضد گلوله نباشند. و برای کسب و کار خود به استراتژی های شبکه اجتماعی تقریباً کاملی نیاز دارید. چرا که شبکه‌های اجتماعی فقط مکانی نیستند که نوجوانان می‌توانند به صورت مجازی با هم بنشینند یا دوستان قدیمی پس از سال‌ها دوباره گرد هم بیایند. این پلتفرم‌های بسیار تاثیرگذار و بسیار تعاملی می‌توانند کسب‌وکارهای قدیمی را در چند ساعت ایجاد کنند یا از بین ببرند!

بنابراین، برای اینکه رسانه‌های اجتماعی برای شما کار کنند، باید از ابزارهای واقعاً خوبی برای نظارت بر این کانال‌ها استفاده کنید. این ابزارهای تخصصی همه کارها را انجام می دهند، از جمله ردیابی کلمات کلیدی، یا تجزیه و تحلیل رفتار کاربر، هشتگ ها، URL ها و موارد دیگر.

اما ابزارهای زیادی در بازار وجود دارد. و این غیرعادی نیست که در انتخاب ابزارهای مناسب برای هدف خود گیج شوید، یا حتی در نهایت از ابزاری پایین تر استفاده کنید. به همین دلیل، برای اینکه کارها را برای شما آسان‌تر کنیم، می‌خواهیم ابزارهای رسانه‌های اجتماعی برتر را که به‌طور خاص برای نظارت بر فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی شما طراحی شده‌اند، نشان دهیم و به شما کمک کنیم تا استراتژی‌های درست و مؤثری برای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی خود ایجاد کنید.

1. Sprout Social

Sprout Social

اگر به دنبال تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی بین کانالی هستید، می توانید به راحتی به سراغ Sprout Social بروید. انتخاب با شماست، می‌توانید به عملکرد دقیق رسانه‌های اجتماعی یک کسب‌وکار عمیق بپردازید یا نتایج را در چندین کانال رسانه اجتماعی به طور همزمان مقایسه کنید. در هر دو مورد، Sprout Social می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد.

شما می‌توانید تمام تحلیل‌های کانال رسانه‌های اجتماعی خود را از یک مکان منفرد از جمله نمایش‌های صفحه فیس‌بوک، کلیک‌های پیوند توییتر، تعامل لینکدین، رشد فالوور اینستاگرام، ارزیابی Pinterest و موارد دیگر دنبال کنید.

نه فقط این، شما گزارش هایی سازماندهی شده، قابل فهم و قابل ارائه را دریافت خواهید کرد که با چند کلیک آماده استقرار می شوند. با استفاده از Sprout Social، می‌توانید گزارش‌های قالبی ایجاد کنید که در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند، و همچنین گزارش‌های سفارشی‌سازی شده‌ای که می‌توانند نیازهای شما را برای تجزیه و تحلیل عمیق دقیق برآورده کنند. پس از همه، درک واقعی مخاطبان خود در کوتاه ترین زمان ممکن هدف ما در اینجا است، درست است؟

اینها تنها تعدادی از ویژگی‌های پیشرفته‌ای هستند که Sprout Social برای استخراج گنجینه‌های اجتماعی ارزشمند ارائه می‌دهد. بنابراین، اگر شما فردی هستید که به داده های عملی مرتبط با جمعیت شناسی مخاطب هدف، تأثیرگذاران صنعت، عملکرد کمپین، به اشتراک گذاری صدا و تجزیه و تحلیل احساسات مصرف کننده علاقه مند هستید. Sprout Social ابزاری است که می توانید بدون شک انتخاب کنید!

2. Hootsuite

Hootsuite Media

فقط یک مدیر رسانه‌های اجتماعی می‌تواند درد ورود به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شرکت را در طول روز بداند و در هر یک از آن‌ها به صورت جداگانه پست کند.

اما اگر راه حلی وجود داشته باشد که به شما امکان می دهد پست های رسانه های اجتماعی خود را برای کل روز یا یک هفته یا حتی ماه ها برنامه ریزی کنید، چه؟

خب، Hootsuite برای شما وجود دارد. این یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی آسان برای برنامه ریزی پست های شما در تمام پلتفرم های شبکه های اجتماعی است که می توانید فکر کنید. با استفاده از این ابزار جامع، می توانید طیف گسترده ای از جریان ها را به هر داشبورد داده های اجتماعی اضافه کنید. علاوه بر این، می‌توانید ستون‌ها، صفحه اصلی، جدول زمانی، فهرست را اضافه کنید و همچنین برای ایجاد جریان‌ها بر اساس فیلتر کردن برنامه‌ریزی کنید.

مؤلفه اصلی Hootsuite جریانهای آن است. این می تواند برای تجزیه و تحلیل توییتر و فیس بوک با راه اندازی یک جریان فیلتر شده با ذکر نام مفیدتر باشد. در این مورد، فقط یک برگه برای شبکه رسانه اجتماعی مورد نظر خود در صفحه جریان‌ها راه‌اندازی کنید و ظرف چند دقیقه آن را خودکار کنید.

به طور کلی، با استفاده از این ابزار عالی، مجموعه‌ای قوی از قابلیت‌های مدیریت اجتماعی با رابط کاربری آسان و واضح دریافت خواهید کرد.

3. بافر

Buffer Social

Buffer یکی از متحول‌ترین ابزارهای زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی است که در طول سال‌ها دیده‌ایم. می توانید محتوا را برای توییتر، اینستاگرام، لینکدین، فیس بوک و پینترست زمان بندی کنید. بخش خوب Buffer حساب رایگان آن است، شما می توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید که به شما امکان می دهد در سه حساب رسانه اجتماعی پست کنید و حداکثر ده پست را برنامه ریزی کنید.

سه ابزار مجزا در پشت بافر کار می کنند. یکی از آنها Buffer Publish است که یک ابزار زمان‌بندی برای رسانه‌های اجتماعی است. سپس Buffer Reply، یک ابزار نظارت و پیام رسانی برای رسانه های اجتماعی می آید. و در آخر، Buffer Analyze، یک ابزار تحلیلی برای رسانه های اجتماعی.

برخی از ویژگی‌های دیگر نیز وجود دارد، مانند نمای فید RSS، نصب یک برنامه افزودنی مرورگر برای ذخیره محتوا برای بعد، با استفاده از متصدی تصویر Pablo. علاوه بر این، مجموعه‌ای قوی از تجزیه و تحلیل در مورد تعامل و عملکرد پست دریافت خواهید کرد.

4. Awario

Awario Monitoring

Awario یک ابزار بازاریابی آنلاین است که برای کمک به مراقبت از ارزش برند. این ابزار عالی برای نظارت و شناسایی مقیاس پذیری برند شما به صورت آنلاین توسعه یافته است. می‌توانید درباره نحوه نگرش مردم به محصولات و خدمات شما بیشتر بدانید. Awario محتوای موجود در سراسر اینترنت را تجزیه و تحلیل می کند زیرا می تواند هر روز بیش از سیزده میلیارد صفحه را مرور کند.

نه فقط این، چند کار وجود دارد که می توانید با Awario انجام دهید. با تجزیه و تحلیل بک لینک های مرتبط می توانید موضوعات جدیدی را برای پست مهمان آینده خود بیابید. مرتبط‌ترین بینش‌های اجتماعی را در مورد عملکرد نام تجاری خود دریافت کنید، با استفاده از این ابزار شگفت‌انگیز، تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی را پیدا کنید.

5. BuzzSumo

BuzzSumo

BuzzSumo یکی از شرکت‌های تابعه Brandwatch است که کمی متفاوت از سایر ابزارهای شنیداری رسانه‌های اجتماعی در این فهرست عمل می‌کند. بخش عالی BuzzSumo ظرفیت آن برای شناسایی محبوب ترین محتوا در رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک، توییتر، Pinterest، Reddit و غیره است.

با استفاده از BuzzSumo، می توانید محتوای رسانه های اجتماعی خود را به روش های مختلفی تجزیه و تحلیل کنید. پارامترهای جستجوی قدرتمند و امکانات فیلترینگ کار را بسیار آسان‌تر می‌کند. این ابزار همراه با داده های اینفلوئنسر، داده های بک لینک اجتماعی ضروری را نیز در اختیار شما قرار می دهد تا تصمیمی آگاهانه بگیرید.

6. Google Analytics

Google Analytics

گوگل آنالیتیکس تا حد زیادی می تواند به عنوان یکی از کم ارزش ترین ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی که اکثر صاحبان سایت از آن استفاده می کنند، در نظر بگیرد. بسیاری از صاحبان وب سایت از این ابزار فقط برای نظارت بر جریان ترافیک استفاده می کنند، اما این ابزار فقط برای نظارت بر جریان ترافیک ایجاد نشده است.

از نظر فنی Google Analytics یک ابزار رسانه اجتماعی نیست، اما همچنان می‌توان از آن برای ردیابی کمپین‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی و حتی کمک به اندازه‌گیری بازگشت سرمایه اجتماعی استفاده کرد. می‌توانید گزارش‌هایی را به‌طور خاص برای ردیابی رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید، مانند تعداد بازدیدکنندگانی که از کدام کانال شبکه اجتماعی به سایت شما هدایت می‌شوند. همچنین می‌توانید از پارامترهای UTM برای ردیابی و اندازه‌گیری کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی خاص استفاده کنید.

7. سوراخ کلید

Keyhole Monitoring

Keyhole یکی از بهترین ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی است، به ویژه برای کاربران توییتر و اینستاگرام. با استفاده از این ابزار هوشمند، می توانید کلمات کلیدی، هشتگ ها، URL ها و نام های کاربری را برای تجزیه و تحلیل رفتار کاربر جستجو کنید. همچنین می‌توانید هم داده‌های بی‌درنگ و هم داده‌های تاریخی را بسیار دقیق ببینید.

ویژگی نقشه های حرارتی ویژه Keyhole به شما امکان می دهد سطوح فعالیت را در نقاط خاصی از جهان نشان دهید. بخش خوب این ابزار شگفت‌انگیز، قابلیت درخواست داده‌های تاریخی با استفاده از توییتر و اینستاگرام است که شامل اطلاعاتی درباره تعداد پست‌ها، کاربران، تعامل و تأثیرگذاران است.

8. Snaplytics

Snaplytics

اگر می خواهید روی استوری های اسنپ چت و اینستاگرام تمرکز کنید، انتخاب Snaplytics می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. این ابزار فوق‌العاده با معیارهای مختلفی مانند نرخ‌های باز و بسته شدن سروکار دارد، و به برندها اجازه می‌دهد ببینند که درگیری داستان در کجا به اوج می‌رسد، و همچنین می‌توانید از نرخ‌های افت آن مطلع شوید.

ظاهراً، به نظر می رسد که اسنپ چت ممکن است برای برخی از برندها از بین رفته باشد، اما نباید فراموش کنید که این شبکه هنوز صدها میلیون کاربر فعال دارد که نسل هزاره و ژنرال Z هستند. علاوه بر این، داستان ها بیشترین تقاضا را دارند. بخشی از تبلیغات اینستاگرام به همین دلیل است که می توانید از این ابزار برای نظارت بر ظاهر رسانه های اجتماعی خود، به ویژه برای اسنپ چت و اینستاگرام استفاده کنید.

9. Curalate

Curalate

از آنجایی که اکثر برندها در فروش مستقیم اجتماعی تلاش می کنند، ممکن است شما نیز در مورد برند خود همین فکر را داشته باشید. در این صورت Curalate می تواند هدف شما را از طریق اینستاگرام به بهترین شکل ممکن انجام دهد. این به عنوان یک فروشگاه ترکیبی عمل می کند و فروش شما را با استفاده از اینستاگرام به حداکثر می رساند.

Curalate به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند بفهمند کدام محصولات بیشترین کلیک و فروش را دارند. این همچنین به شما امکان می دهد برچسب ها و ذکرهای محصول را برای تجزیه و تحلیل عملکرد محتوای تولید شده توسط کاربر از طریق کمپین های خاص ردیابی کنید.

10. برند24

Brand24

Brand24 یک ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی پولی برای بازاریابان است که مسئول اجرای کمپین های مختلف رسانه های اجتماعی هستند. این یک روش هوشمند برای تجزیه و تحلیل داده های رسانه های اجتماعی و صرفه جویی در ساعات بی شمار شما را فراهم می کند.

با استفاده از این ابزار قدرتمند، می توانید کلمات کلیدی مرتبط با ارزش برند خود را کنترل کنید. این ویژگی «هشدارهای سفارشی» شما را در مورد رقبایتان به‌روز نگه می‌دارد و به شما کمک می‌کند تا به نقطه اصلی بروید.

شما می‌توانید تعداد زیادی معیار، از جمله عملکرد کلمات کلیدی در فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، دسترسی به رسانه‌های اجتماعی، تعامل، تجزیه و تحلیل احساسات، یوتیوب را با حجم اشاره‌ها اندازه‌گیری کنید و غیره را دریافت کنید. علاوه بر این، معیارهای تعامل، نفوذ، هشتگ‌های پرطرفدار و تحلیل‌های دیگر برخی از ویژگی‌های کلیدی Brand24 هستند.

در حال تکمیل

اگرچه ابزارهای نظارت بر رسانه‌های اجتماعی فراوانی در بازار وجود دارد، اما نمی‌توانید ابزارهای یکسانی داشته باشید. علاوه بر این ابزار شخص ثالث، می توانید از ابزار تجزیه و تحلیل جستجوی داخلی استفاده کنید. کار با ابزار داخلی ممکن است زمان ببرد. به همین دلیل است که این مقاله به گونه ای تنظیم شده است که کارها را برای شما آسان کند.

می‌توانید به فهرستی که در بالا ذکر شد نگاهی دقیق بیندازید و ابزار مناسب خود را بیابید. هر ابزار فهرست شده در اینجا دارای استانداردی است که به نظارت بر حضور شما در رسانه های اجتماعی به طور کلی کمک می کند. امیدوارم این مقاله به شما کمک زیادی کرده باشد تا در مورد انتخاب ابزار مناسب برای ردیابی حضور در رسانه های اجتماعی پی ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا